Model "Malá elektra" od VEKAmodel »

3 comments

Comment from: Jiří Havlík [Visitor]
Jiří Havlík

Dobrý den,

je nutné ošetřit auto nástřikem spodku a dutin?

15.12.14 @ 12:54
Comment from: [Member]
mihlit

Jestli je to nutné, na to není jednoznačná odpověď. Pokud si auto pořizujete jen na pár let. S koncem záruky (cca 5 let) ho prodat a pořídit nové, tak by mělo auto vydržet i bez nástřiku. Pokud chcete auto “dojezdit", tedy nechat si ho co nejdéle, tak je to určitě vhodné. V dnešní době se dělají laky velmi tenké a zároveň z ekologických laků. Při zimním posypu rozdrcený odlétavající štěrk dokáže lak poměrně poškodit a místo pak začne rezavět. Do dutin se zas mohou dostat drobné nečistoty a vlhkost (a v zimě i sůl) a to samozřejmě také nedělá dobrotu.

Já jsem auto stříkal, protože zatím si jej plánuji ponechat co nejdéle. Když už se rozhodnete auto nechat takto antikorozně ošetřit, je důležité udělat to pořádně. Auto se musí odstrojit, důkladně umýt a hlavně nechat důkladně vyschnout. Toto trvá poměrně dlouho. Rozhodně bych tedy nenechával auto stříkat někde, kde ráno přijedete a večer je hotovo. Tam nestihne voda důkladne vyschnout a akorát vám ji tam ve spárách zakonzervují.

20.12.14 @ 19:20
Comment from: [Member]
mihlit

Pokud vím, tak množství paliva počítá podle toho, kolik dávkuje přes vstřiky. Pokud auto jede, tak přepočítá množství podle rychlosti a tím získá okamžitou spotřebu. Průměrná spotřeba se počítá podle toho, kolik spotřeba nadávkoval od posledního tankování, to vyděleno ujetou vzdáleností od posledního tankování. Počítá se vždy jen od posledního tankování, delší historie se nebere v úvahu. To, že se ten údaj mění jen jednou za čas je pouze, aby ten údaj moc neskákal tam a zpátky a byl tedy lépe čitelný. Rozhodně to není spotřeba za posledních deset minut nebo něco takového.

24.02.15 @ 23:14


Form is loading...